Oferujemy Państwu możliwość przygotowania zindywidualizowanego nakłady albumu.
Niesie to za sobą liczne korzyści:
-
wyeliminowanie reklam innych firm
-
dowolne zagospodarowanie I i IV okładki publikacji
-
opatrzenie publikacji Państwa słowem wstępnym otwierającym album
-
szersze zaprezentowanie na łamach albumu Państwa Przedsiębiorstwa - od 1 do 40 stron zlokalizowanych na początku lub na końcu albumu
-
zamówienie niewielkiej liczby egzemplarzy (minimum 100 egz.)
Cele i korzyści wynikające z rozpowszechniania nakładu indywidualnego, stworzonego wyłącznie na potrzeby przedsiębiorstwa wodociągowego.
Analiza celów marketingowych
Od kogo zależy sukces przedsiębiorstw wodociągowych?
Interesariusze wodociągów to zarówno osoby i instytucje, które mają wpływ na przedsiębiorstwo, jak i te, które pozostają pod wpływem jego oddziaływania. Zalicza się do nich:
-
klientów
-
organ właścicielski
-
kooperantów
-
pracowników
-
urzędy i banki
-
społeczności lokalne.
Kluczowy cel marketingowy wodociągów
-
pozyskanie przychylności interesariuszy
Cele działań promocyjnych
-
zrozumienie problemów przedsiębiorstwa przez interesariuszy (np.: awarii)
-
akceptacja poziomu cen wody
-
uzasadnienie potrzeb inwestycyjnych
-
zbudowanie wizerunku przedsiębiorstwa wyższej użyteczności publicznej
-
przedstawienie istotnej roli przedsiębiorstwa w życiu każdego mieszkańca
-
ukazanie, że wodociągi są właściwie zarządzane i z korzyścią dla ogółu.
Najważniejsze miejsca rozpowszechnienia
Liderzy opinii
Kształtowanie opinii publicznej odbywa się przez tzw. „liderów opinii”, czyli osoby, które – ze względu na swoje wykształcenie, wykonywany zawód, zajmowaną pozycję społeczną – realnie wpływają na opinię ogółu. Z tego powodu album powinien trafić do lokalnych:
-
dziennikarzy
-
samorządowców
-
polityków
-
ludzi kultury i sztuki
-
lekarzy, notariuszy, prawników
-
osób zarządzających służbami mundurowymi
Decydenci
Szczególnym rodzajem odbiorców są decydenci, mający bezpośredni wpływ na funkcjonowanie wodociągów:
-
rada i zarząd miasta,
-
dyrektorzy banków, ZUS, urzędów skarbowych.
Kontrahenci i pracownicy
Niezmiernie ważni dla firmy są także kontrahenci, dostawcy, podwykonawcy a także pracownicy, dlatego część nakładu powinna trafić i do nich.
Biblioteki szkolne i gminne
Obdarowanie przedmiotową książką szerokiego grona mieszkańców byłoby bardzo kosztowne. Dobrą i sprawdzoną praktyką jest przekazanie albumów do szkolnych i gminnych bibliotek. Z ich pomocą można przygotować interesujące lekcje dla młodzieży i pogadanki dla miejscowej społeczności.
Korzyści wynikające z lokalnego rozpowszechnienia albumu
„Historia higieny wodą pisana”
Odpowiedzialny biznes
Rozpowszechnienie albumu traktującego o historii i wyjątkowej roli wodociągów, uświadomi mieszkańcom zaangażowanie firmy w zaspakajanie ich najbardziej podstawowych potrzeb, a także dbałość o środowisko, w którym żyją. Zdobycie sympatii lokalnej społeczności, a także zaufania władz samorządowych i decydenckich, to sprawdzona recepta na sprawne i rozwojowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Doskonalenie wizerunku
Zaangażowanie w projekt, z uwagi na jego wysoką rangę, utrwala korzystny wizerunek przedsiębiorstwa, wpływa na jego rozpoznawalność i wzrost prestiżu w oczach otoczenia. Warto inwestować w markę, gdyż kontrahenci, otoczenie biznesu czy instytucje finansowe są zainteresowani współpracą jedynie z odpowiedzialnymi podmiotami, które – prócz dobrych wyników finansowych – są świetnie zarządzane oraz mają dobrą reputację wśród kontrahentów i miejscowej ludności.
Ponadczasowość i skuteczność publikacji
Prezentacja wodociągów na łamach zindywidualizowanego nakładu albumu to skuteczny sposób dotarcia z rzeczowym komunikatem do kierunkowego odbiorcy. Jest to rozwiązanie nowatorskie i wyjątkowo skuteczne. Przewaga albumu nad innymi formami promocji polega na bogato ilustrowanej zawartości merytorycznej – także w ujęciu historycznym – która właściwie nie ulega dezaktualizacji. Książka taka przez wiele lat może z dumą prezentować się na regałach w wielu domach, instytucjach i bibliotekach.
Uznanie społeczne
W Polsce, wzorem cywilizacji zachodnich, lawinowo rośnie grupa miłośników ekologii i przestrzegania zasad społecznej odpowiedzialności w działaniach gospodarczych. Coraz większym szacunkiem cieszą się firmy zaangażowane społecznie i to one mają największą szansę na zdobycie zaufania klientów, rozwój i sukces rynkowy.
Najlepsza kadra
Pracownicy z większym uznaniem odnoszą się do funkcjonowania firmy widząc, że część jej aktywności skierowana jest na rozwiązywanie istotnych – również dla nich – problemów społecznych. Gdy prestiż firmy jest wysoki, wzrasta też zaufanie do niej pracowników, co z kolei zwiększa atrakcyjność przedsiębiorstwa na rynku pracy oraz pozwala przyciągnąć i zatrzymać najlepszych fachowców.